Субота , 20.04.2024

На ремонт доріг Львів-Тернопіль і Тернопіль-Дубно цього року спрямують півмільярда гривень

Тернопільська область – це понад 5 тис. км доріг загального значення, з них в межах 1,400 км – дороги державного значення.

Тому у багатьох обставинах проблематика доріг на Тернопільщині є визначальною не лише з точки зору можливості пересування жителів області, а й з точки зору залучення іноземних інвестицій, створення сприятливого інвестиційного клімату, а також розвитку туристичного потенціалу.

На цьому наголосив голова Тернопільської ОДА Степан Барна під час програми «Акценти тижня», що виходить щочетверга на телеканалі «ТТБ».

За його словами, сьогодні навантаження, які лягають на дороги, – непропорційні. Адже вага вантажу транспортних засобів може сягати 50-60 тонн, тоді як раніше, коли ці дороги будувалися, дозволялося лише перевозити вагу у 10 тонн. Як наслідок, тепер дороги не можуть витримати навантаження, яке на них лягає, а відтак руйнуються.

«Нині без реального ремонту доріг, в даному випадку без ремонту з відповідною основою, нам не обійтися. Саме тому ми ще торік поставили собі за мету розпочати етап реконструкції та будівництва доріг на території області. Пріоритетними на Тернопільщині визначили дві дороги – траса М-19 «Тернопіль-Дубно» та траса Н-02 «Львів-Тернопіль». Власне, цього року заплановано спрямувати на ремонт доріг за цими напрямками близько 500 млн. грн. державних коштів», – зазначив Степан Барна.

При цьому він зауважив, що, крім державних коштів, в області працюють над залученням й кредитних коштів Європейського Союзу на умовах співфінансування.

«Зокрема, цього року маємо отримати 148 млн. грн. кредитних коштів з умовою співфінансування 10%. Тобто 15 мільйонів гривень маємо залучити силами місцевих бюджетів. Ще одне із важливих джерел фінансування – це кошти від перевиконання митного збору. Таким чином, моє завдання, щоб цього року ми повноцінно завершили реконструкцію дороги Тернопіль-Дубно. Водночас для мене принциповими є якість будівництва доріг, контроль за виконанням робіт з боку громадського сектора, а також гарантія виконання цих робіт фірмою-підрядником, якою є «Техно-Буд-Центр», – підкреслив Степан Барна.