П’ятниця , 29.03.2024

Чому українці шукають легких грошей: розповідає Prizeme

По всьому світу люди беруть участь у різноманітних розіграшах з безліччю призів. Це може бути і автомобіль, і квартира, і велика сума грошей.

В нашій країні склалася парадоксальна ситуація у цій сфері: через те, що в 90-х роках багато людей були обманутими, через свою ж неуважність та легковажність, тепер вони бояться комусь довіряти.

Але попри все, коли бачать можливість зірвати куш, то стрімголов мчать до цілі, забуваючи перевірити організатора і законність його дій, наступаючи знову на ті самі граблі.

В компанії Prizeme вже давно спостерігають за тим, як українські громадяни реагують на подібні акції та розіграші різноманітних цінних призів.

Кому вони схильні довіряти більше, як діють у різних ситуаціях та чому взагалі шукають легких грошей?

На основі своїх спостережень Prizeme прийшли до такого висновку: в Україні існує три категорії людей, які готові брати участь у акціях.

Перша категорія – люди, які через власні забобони чи переконання не вірять у можливість виграшу, вважають, що всюди обман, але однаково беруть участь з думкою: «А раптом саме сьогодні мені пощастить, хтось же ж виграє, чому не я?». Мабуть, таких більшість.

Але головною проблемою є те, що вони не завжди уважні. Наприклад, виграють, але потім забувають про те, що взагалі десь брали участь, в результаті компанія-організатор не може з ними зв’язатися для вручення призу.

До другої категорії належать люди, які бажають виграти понад усе, але забувають про головне – потрібно читати правила акцій та виконувати всі умови. Як наслідок, вони ображені і впевнені, що все куплено. Потім ширяться плітки про недобросовісних організаторів і від цього страждають чесні компанії.

Третя категорія – це люди, які чули від знайомих, що чесні розіграші існують, або і самі були тим щасливчиком, якому вдалося отримати шанс на здійснення мрії. Тому вони грають знову і знову, з вірою у перемогу.

Експерти впевнено заявляють, що шанси на виграш мають представники кожної з цих категорій. Головне, про що вам не варто забувати, якщо таки вирішили взяти участь у маркетинговій акції чи якомусь розіграші – звертайте увагу, у яких саме акціях приймаєте участь.

Читайте правила – вони мають бути максимально зрозумілими, але написані юридично вірною мовою, зі всіма штампами та підписами. Не забувайте виконувати всі умови розіграшу, аби отримати заповітний приз.

Адже недобросовісними бувають не тільки організатори, а й самі учасники, які не хочуть прикладати навіть найменших зусиль, а хочуть тільки дармових грошей. Якщо ви не будете належати до їх числа, то удача не забариться!