середа , 12.12.2018

Що робити під час перевірки підприємцям, які ведуть документообіг в електронній формі

Документообіг в електронній формі не є причиною для занепокоєння під час перевірок контролюючих органів.

перевірка-дпіПлатники податків, які здійснюють ведення документів з обліку доходів, витрат та інших показників, пов’язаних із визначенням об’єктів оподаткування, первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних із обчисленням та сплатою податків і зборів в електронному вигляді, повинні при проведенні перевірок надати посадовим особам податкової інспекції на їх вимогу – копії документів, що належать до предмета перевірки.

При цьому, копією документа на папері для електронного документа – є візуальне подання електронного документа на папері, яке засвідчене в порядку встановленому, статтею 7 ЗУ від 22.05.2003 р.№ 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг».

Детальніше проконсультуватись із даного питання можна у Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Білецька, 1 та за телефоном: 43-46-10.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

Додати коментар

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Free WordPress Themes - Download High-quality Templates