Середа , 23.09.2020

У Тернополі ціна квитка у тролейбусі має бути 4,18 грн (ВІДЕО)

2017 рік буде доволі складним у фінансовому плані для КП «Тернопільелектротранс» з кількох причин. Однією із них – є вартість проїзду. Вона мала б становити, кажуть в електротрансі, понад чотири гривні.

Про це повідомив директор згадуваного КП  Андрій Мастюх під час засідання виконавчого комітету  у середу, 11 січня. На засіданні розглядали проект «Про погодження фінансового плану комунального підприємства «Тернопільелектротранс» на 2017 рік». Проект підтримали.

– Виконання даного фінансового плану буде дуже складним, – каже Андрій Мастюх. – Ми маємо деякі нововведення під кінець року. Зокрема, якщо до підняття  розміру мінімальної заробітної плати  ми десь готувались…  То є і інше –  19 грудня по проекту  відміни перехресного субсидіювання прийнятий тариф для міського пасажирського транспорту, електричного транспорту безпосередньо, на рівні звичайних споживачів. Тобто, що це для нас дало. Порівняно з січнем 2016 на січень 2017 року вартість  електроенергії для міського електричного транспорту зросла у вісім разів, не на 8%, не на 100%. Тобто, де ми мали  36 копійок –  вартість на старті аналогічного періоду  минулого року, то на сьогодні – 2 гривні 46 копійок.  Тобто, це є сильний удар по транспорту.

За такої вартості електроенергії виходить, каже очільник КП, що вартість проїзду  майже дорівнює одному кіловату електроенергії.  Ще однією причиною прогнозованих труднощів є те, що на сьогодні жодної копійки з держбюджету на пільги, які надані безпосередньо державою для перевезення пільговика, не передбачено.  Ці питання перекладені на місцевий бюджет.

– За даними цифрами ми проводили розрахунки, – додає Андрій Мастюх. – Вартість проїзду в електротранспорті на сьогодні, враховуючи 100% оплату всіма пасажирами, мала би становити 4 гривні 18 копійок.  А прийнято є три гривні. Тобто, є на сьогодні знову ж таки на дефіцит у фінансуванні – 1 гривня 18 копійок.

Також поінформував керівник КП і щодо обсягів запланованих доходів. Розрахунки робили, враховуючи уже тариф – 3 гривні.

– Враховуючи те, що ми перевозимо в межах  10 мільйонів пасажирів платних, ми виходимо на 30 мільйонів доходів власними силами.  Мова іде про оплату повної вартості, – говорить пан Мастюх. – Компенсація  в даному фінансовому плані є розрахунковою. Так як ми проводили розрахунки по тарифу,  вона  передбачена  в межах 35 мільйонів. І ми передбачаємо в даному випадку збитки 12 мільйонів.  Це не є велика сума…

Також керівник комунального підприємства зазначив, що у пропонованому фінплані урізані до мінімального усі витрати на утримання рухомого складу, контактної мережі та  інше, пише “20 хвилин”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*