вівторок , 11.12.2018

“Чорна п’ятниця” по-українськи: експерт розповів про особливості

Раніше під час “чорної п’ятниці” магазини заманювали покупців знижками 20%. Сьогодні таке не працює.

Українці шукають пропозиції з 30-40% дисконтом. Торгові мережі можуть пропонувати ще більші знижки. Однак потрібно розуміти, що 90% зниження ціни є штучним, розповів Gazeta.ua директор асоціації постачальників торгівельних мереж Олексій Дорошенко.

“Традиція розпродажів в Україні з’явилася не так давно. Зараз ми поступово підходимо до того, що називають “чорною п’ятницею” в Європі чи США. Магазини починають пропонувати справжні, а не надумані знижки. Минулі роки цього дня товари розпродували за такою ж ціною, як була раніше”, – пояснює експерт.

В Україні під час “чорної п’ятниці” найбільшим попитом користується одяг і взуття. У США – електроніка.

“Українці не можуть дозволити собі купувати щось масштабне. У них немає на це грошей. Торік тільки 10% населення купували побутову техніку. Насправді мало людей бере участь у розпродажах. Не говорю про столицю. На периферії дехто взагалі не чув про “чорну п’ятницю”, – наголошує Дорошенко.

Щоб зекономити на розпродажах, експерт радить завжди планувати свої покупки.

“Перед походом до магазину через інтернет перевірте реальні ціни. Тоді торговим мережам не вдасться вас обдурити”, – каже Дорошенко.

Цьогоріч “чорна п’ятниця” стартує в ніч на 23 листопада. Водночас в Україні більшість магазинів розпродажі розпочали ще минулого тижня. Деякі наприкінці жовтня оголосили “чорний листопад”.

Додати коментар

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Free WordPress Themes - Download High-quality Templates