По всьому світу щоденно проводиться безліч акцій та розіграшів. Хтось виграє телевізор, хтось поповнення мобільного рахунку, а дехто отримує сотні тисяч готівкою.
На жаль, в нашій країні мало хто вірить у те, що саме він може виграти, аргументуючи це так: «Все куплено, чесних розіграшів не буває, всюди тільки обман». Але чи так все насправді? Ми захотіли з’ясувати це разом з експертами компанії Пошторг.
Компанія Пошторг займається дистанційною торгівлею в Україні вже не перший рік. Продукція, яку поширюють поштою, досить різноманітна, зокрема, це доглядова косметика: гелі для душу, шампуні, бальзами, гелі для вмивання, креми для рук. Дистанційна торгівля через каталоги не втрачає популярності вже багато років.
Чому? Бо всі товари доставляють поштою, навіть у найвіддаленіші куточки України. Через каталоги можна придбати продукцію торгових марок, які рідко зустрічаються в звичайному магазині. Однак, часто люди замовляють товари через каталоги, бо каталожні компанії розігрують солідні грошові призи. Головна умова – бути клієнтом і замовляти товар.
Головною проблемою таких розіграшів є те, що цю сферу ніхто не контролює, тому в ній багато аферистів, які обманюють людей. А потім виникають різноманітні чутки та непорозуміння.
Головне питання, яке турбує всіх учасників: «Навіщо компанії дарують гроші просто так?». Представники Пошторгу пояснили: «Такі розіграші проводяться з однією простою метою – висловити подяку за довіру та вибір постійним клієнтам та розширити базу нових, які теж можуть зацікавитися можливістю отримати приз».
А як бути певним, чи законно це все, де докази того, що переможці – реальні люди?
Перевірити чесність та законність певної компанії, яка займається проведенням такого роду маркетингових акцій доволі просто.
По-перше, необхідно знайти офіційний сайт компанії, яка проводить розіграш, ознайомитися з його наповненням, з тим, наскільки актуальна інформація, подана на сторінках. Якщо компанія чесна, то вона зацікавлена в тому, аби сайт, її обличчя, був «як цукерочка», тобто мав більше 1 сторінки, містив корисну та цікаву, вчасно обновлювану інформацію. У шахраїв на це коштів нема, тому вони створюють сайти-одноденки, де 1-2 сторінки і мінімум інформації. Бачите такий – обходьте такого організатора десятою дорогою.
По-друге, уважно і до самого кінця читайте правила проведення розіграшу та визначення його переможця, аби потім не хапатися руками за голову, втрапивши в халепу через свою ж неуважність.
Якщо компанія діє прозоро, то визначення переможця повинно відбуватися ув присутності незалежної комісії та нотаріуса. Імена та прізвища переможців минулих розіграшів повинні бути у публічному доступі на офіційному сайті організатора, оголошені протягом 60 днів з моменту проведення визначення переможця.
Не забувайте, що чесні розіграші існують, просто вся уважність при виборі організатора лежить на ваших плечах.
Коментування закрито