П’ятниця , 13.12.2024

Тернопільський квас та Тернопільське пиво нагородили золотом

На цьогорічному святі пива експертне жюрі нагородило квас  “Тернопільський” та “Тернопільський Джинджер”, а також світле пиво “Тернопільське Лагер” золотими медалями за високу якість.

Нагородження відбулося під час традиційного «Свята пива», що відбулося 30 серпня цього року під егідою галузевої компанії «Укрпиво», що об’єднує українських виробників пива та безалкогольних напоїв.

Золотими медалями за високу якість були нагороджені “Тернопільське лагер”, а також  безалкогольна лінійка продукції, що випускається під ТМ “Тернопільське” — квас “Тернопільський” та “Тернопільський Джинджер”.

Незалежне оцінювальне журі вкотре підтвердило високу якісь продукції тернопільського виробника.

Продукція з Тернопільщини вже багато років користується заслуженою увагою усіх українців, оскільки вважається особливо якісною. Проте цього року вперше окремі продукти нагороджено високими медалями.

Як зазначив представник торгової марки, Василь Мацюк, “Тернопільське” створене, щоб дарувати нові смаки і добрий настрій.

– Ми експериментуємо із смаками. Так з’явився “Тернопільський Джинджер”, що стає дедалі популярнішим, особливо серед молоді. Золотоносний номінант цьогорічного свята, “Тернопільське Лагер” – це легка європейська класика світлого пива з чистим та м’яким солодовим і хмелевим смаком поєднаним з тонким ароматом хмелю. Це файне пиво для файних людей, на яке з гордістю можна запросити друзів і знайомих. Нам приємно, що цього року ми отримали також високу оцінку професійних експертів, – зазначив Василь Мацюк.

Під торговою маркою “Тернопільске” крім цьогорічного переможця випускається “Тернопільське Преміум”, що вирізняється більш насиченим смаком, “Тернопільське Svitle” на карамельному солоді, а також “Тернопільське Weiss” – пшеничне нефільтроване пиво з легкими нотками коріандру та цитрусу.

Варто нагадати, що цього року “Тернопільське” виступило одним з головних спонсорів найбільшого фестивалю сучасної музики “Файне місто”, а також стало засновником одного масштабного культурологічного проекту “Подорожуй з Тернопільським!”, в рамках якого проводиться промоційна кампанія з популяризації тернопільських замків, ролики про які можна переглянути безпосередньо на сайті бренду.