Четвер , 28.03.2024

Через брехливе повідомлення жителька Тернопільщини позбулася 20 тисяч гривень

Працівники Заліщицького відділення поліції задокументували черговий факт телефонного шахрайства. Після спілкування з телефонним аферистом з рахунку жительки району зникла чимала сума.

Потерпіла зазначила, що на її засіб зв’язку надійшло сповіщення про заблокування карткового рахунку. Одразу після цього зателефонував невідомий чоловік, який представився співробітником фінустанови. Він розповів краянці через збій системи відбулося автоматизоване блокування електронних гаманців.

Аферист переконав жінку, що необхідно зазначити персональні дані й що зробила краянка. Вже згодом перевіривши стан рахунку жінка виявила нестачу готівки в розмірі 20000 гривень. За допомогою вона звернулася до поліцейських.

Відомості про подію внесено в Єдиний реєстр досудових розслідувань відповідно до частини 1 статті 190 Кримінального кодексу України.

Правоохоронці вкотре наголошують місцевим мешканцям, ніколи, ні за яких обставин, не повідомляти особисті дані невідомим. Інформація щодо карткових рахунків вважається конфіденційною, нею повинні володіти лише власники електронних гаманців.

Ніколи не повідомляйте номер банківської картки, термін її дії, ПІН-код або CVV2-код, а також паролі, що надходять в SMS. Якщо дзвонять і уточнюють ці дані, знайте: це спроба шахрайства.

Суворо дотримуйтеся правил користування карткою, не передавайте ніякої інформації третім особам. Якщо подзвонили і представилися співробітником банку з невідомого номера телефону, не потрібно вступати в дискусію, покладіть слухавку та зателефонуйте на гарячу лінію фінустанови. Всі дзвінки, які надходять з банку клієнту, зберігаються в історії контактів з клієнтом.

У разі надходження дзвінка з невідомого номера необхідно терміново передзвонити на гарячу лінію і уточнити у оператора всю інформацію по карті, при втраті або крадіжці – карту заблокувати.

Якщо ж ви потерпіли від рук аферистів, не зволікайте, одразу телефонуйте на лінію «102».