На Тернопільщину прийшли перші приморозки, а це означає – зима близько.
Завбачливі водії вже «перезули» свої автівки, деякі лише записалися на шиномонтаж. Проте є і такі, хто й гадки немає, як правильно обирати колеса на зиму.
Дещо халатне ставлення може зіграти з водієм злий жарт. І добре, якщо цей «жарт» буде без трагічних наслідків.
«За років 10 роботи всяке бачив, – каже працівник одного з СТО Тернополя Михайло. – Бували випадки, коли автомобілі заносило перед в’їздом у бокс і замість тільки заміни коліс доводилося ще й міняти бампер та фари».
Аби уникнути таких ситуацій, експерти та водії зі стажем радять змінювати гуму завчасно. Найоптимальніший варіант – коли температура починає триматися в межах 8-10 градусів з позначкою «+».
І якщо з періодом заміни орієнтовно визначилися, то з правильним вибором шин буде дещо складніше. Проте до розв’язання проблеми слід підійти максимально серйозно, адже від рішення буде залежати життя та здоров’я людей.
Ось декілька порад, які допоможуть правильно вибрати зимові шини:
- Не ведіться на ціну. Як каже професійний водій-дрифтер Артем Шабазов, велика вартість – не завжди висока якість. В більшості випадків людина платитиме за бренд.
- Уникайте вживаних шин. Звісно, бувають випадки, коли колеса «б\у» стерті відсотків на 10-15 й ще мають запас їзди. Такі купувати можна, але лише тоді, коли ви розумієтеся на протекторі й самостійно визначаєте рівень зношеності.
- Суворо до конкретних доріг. Шипована гума категорично не підходить для їзди асфальтом, тому що лише збільшує гальмівний шлях, стверджує інспектор з контраварійного водіння Валерій Шевельов.
- Вузькі чи широкі. Численні дослідження й досі не дали чіткої відповіді. Проте знайте: вузьке колесо краще гальмує на щільному снігу (не обледенілому!), широке – на льоду.
- Читайте відгуки! Важливо не лише дивитися огляди зимової гуми, але й знати, що про неї думають водії зі стажем, або експерти.
- Розмір. У цьому питанні дослухайтеся до порад виробника, адже занадто мале чи занадто велике колесо зробить їзду не лише дискомфортною, але й небезпечною.
Важливо: для нашого клімату найкраще підійдуть колеса з меншим посадковим діаметром і високим профілем.
Як бачимо, до вибору зимової гуми слід підходити максимально ретельно. Особливо, зважаючи на можливі ризики при неправильному підборі.
Христина СЛОТА
Читайте також:
7 порад як їздити водіям під час ожеледиці
Лично я чувствую невообразимый трепет, в то время, когда просматриваю данные заметки
Дакую за корисну інформацію.