Щодня мільйони користувачів заходять на сторінки азартних платформ та проводять фінансові операції. У багатьох на ігрових рахунках знаходяться великі суми, які можна вивести та витратити.
Як адміністрація ігрових платформ забезпечує безпеку коштів і особистих даних користувачів?
Захист даних і транзакцій
Ігровий сервіс https://betting.ua/bk/pin-up/ питання безпеки завжди ставить на перше місце. Персональні дані членів клубу та інформацію про переказ грошей захищають за допомогою:
• протоколів шифрування SSL;
• антивірусного ліцензійного софту, який дозволяє убезпечити сервіс від атаки шкідливих програм;
• системного фрод-моніторингу;
• стандартів банківської безпеки (стосується безготівкових переказів, які проводяться за допомогою карт).
Велику роль відіграє своєчасний моніторинг даних нових відвідувачів, відстеження та блокування фальшивих акаунтів, ідентифікація паролю, верифікація особистої інформації. Стати повноправним членом клубу з можливістю виведення грошей на особистий рахунок можна тільки після серйозної перевірки. У користувачів можуть вимагати скан-копії документів, комунальних квитанцій із зазначенням адреси проживання.
Служба технічної підтримки
З усіма проблемами користувачі (і гості, і зареєстровані члени азартного клубу) можуть звертатися до служби техпідтримки. Як правило, співробітники знаходяться на зв’язку цілодобово, без вихідних та перерв.
Зв’язатися з техпідтримкою можна за телефоном, написати в чат або надіслати листа на електронну пошту. У деяких казино працює тільки одна лінія зв’язку. Проблему потрібно викладати чітко та стисло, уникаючи емоційних вигуків, зайвих деталей.
Якщо виникли проблеми з паролем чи входом в особистий кабінет, то можна скористатися функцією відновлення втрачених даних.