Людство давно йшло до цифровізації, але пандемія COVID-19 прискорила розвиток цього тренду. На сьогодні до мережі інтернету речей підключено приблизно 25 мільярдів пристроїв.
Кількість гаджетів у цій мережі буде лише збільшуватися з року в рік. Саме тому стає реальністю концепція digital first. Вона дозволяє бізнесу швидко та ефективно розвиватись у конкурентному електронному середовищі. Digital first дає можливість для більш широкої взаємодії, дозволяючи людям замовляти їжу з гіпермаркетів на іншому кінці міста через програми чи купувати одяг з інших країн на сайтах брендів.
Не менш важливою особливістю digital first є автоматизація процесу доставки покупок. Технологія надає можливість:
- навчатися онлайн;
- працевлаштуватися прямо з власної квартири;
- покращувати спілкування між клієнтом та співробітником компанії.
За рік, що минув, люди відчули, наскільки зручними можуть бути віддалені комунікації. Більше того, отримувати новини, шукати рецепти чи вчитися малюванню майже завжди простіше через інтернет. Ця тенденція стає все більш поширеною також у сфері онлайн-розваг. Якщо компанія прагне розвиватись у гемблінг-напрямку, то для неї буде корисним дізнатись більше про співпрацю із сайтом https://parimatch.tech/uk/. Представлена компанія робить багато для того, щоб всі бажаючі змогли скористатись продуктовими та маркетинговими рішеннями в індустрії ігор.
Кібербезпека
Питанням безпеки повинна надавати максимальну увагу кожна компанія, яка прагне надати клієнтам найбільш якісний сервіс. Люди довіряють електронним пристроям свої телефони, адреси, дані банківських карток та паспортів. Це призводить до необхідності захищати особисту інформацію, що стає особливо актуальним для великих порталів. Їх робота завжди привертає увагу злочинців, котрі прагнуть заволодіти персональними даними користувачів. За даними Security Lab, кількість кіберзлочинів лише за 2020 рік зросла на 80%. Тому не приходиться дивуватися тому, що багато користувачів стають більш примхливими під час обирання надійного майданчика для купівлі товарів чи отримання послуг.
Ще одна причина розвитку кібербезпеки – кількість віддалених співробітників. Поширення віддаленого доступу призводить до того, що компанії стають більш вразливими перед загрозами, з котрими вони раніше не стикалися. Роботодавці намагаються захистити себе та своїх працівників, як можуть. Зокрема це призводить до розвитку мультифакторної аутентифікації. Настання 2021 року та популярність віддаленої роботи віщують подальший розвиток процесів, що оберігають дані людей та компаній більш простими та надійними засобами.
Інтернет поведінки
Цей тренд швидко поширюється завдяки розвитку іншої популярної технології, котрою є штучний інтелект. Він постійно стежить за користувачами, надаючи компаніям необхідну інформацію для прийняття наступних рішень. За даними дослідницької компанії Gartner, до 2023 року 40% людей будуть під безперервним наглядом своїх пристроїв. Пошукові системи, голосові помічники, месенджери та диктофони активно накопичують інформацію про те, що пишуть та говорять їх користувачі.
Це може лякати та повертати нас до пункту про кібербезпеку; проте чим краще розвиваються ці технології, тим кориснішими вони стають для людини. Навіть реклама стає настільки якісною, що пропонує користувачам по-справжньому потрібні товари. У наступному році з розвитком AI відбудеться прорив і в інтернеті поведінки: комп’ютери навчаться краще розуміти людей, тому їхня взаємодія стане продуктивнішою і приноситиме людині користь.