Миттєва популярність та шалені черги із самого ранку — такої уваги клієнтів Укрпошта, мабуть, й не уявляла.
Люди в Києві вишикувалися в довжелезні черги із самого ранку, чекали понад п’ять годин аби придбати вже недешеву, але, без перебільшень, легендарну марку з російським кораблем.
На зарубіжних інтернет ресурсах її ціна в перші дні сягнула 25$ – 35$ за одиницю. Це стало не просто комерційним трендом, для кожного українця зміст цієї фрази перетворився на свідому громадянську позицію. Тому шалений попит на все, що моє цей напис, цілком зрозумілий. А мати вдома таку марку — мабуть чи не священний обов’язок наших співгромадян. Звісно, для тих, хто встиг її придбати.
Адже на сьогоднішній день її випуск Укрпоштою зупинився й більше не анонсується.
Далі буде…? – що кажуть на пошті
На жаль, додаткового тиражу пошта не планує, але обіцяє марки з іншими цікавими та знаковими для українців сюжетами.
“Як можна визначити якість поштового сервісу? Це коли те, що ви відправили, йде за адресою” – так прокоментував ситуацію генеральний директор “Укрпошти” Ігор Смілянський.
Також він додав, що запуск марки, який відбувся 12 квітня, став майже пророчим, оскільки вже 14 квітня російський військовий корабель пішов за вказаними всесвітньо відомими координатами. Так, зараз це стало символом України, її незламності, відваги й затятого супротиву ворогові, але буде перемога і з цієї нагоди буде нова марка. Так обіцяє генеральний директор пошти.
Скажена популярність марки: кілька фактів в цифрах
Марка з мільйонним тиражем розійшлася рекордно коротким терміном — за тиждень від тиражу залишилося близько трьохсот тисяч. А попит не тільки не згасав, а ще більше підігрівався. Аби задовольнити максимум бажаючих придбати марку, на пошті встановили ліміт продажу до двох листів в одні руки, це 12 марок.
Ще якусь кількість залишили в резерві для звільнених громадян тимчасово окупованих наразі територій.
Загалом вже продали 700 000 марок. І хоча продаж вже закритий, у відділенні на майдані в Києві ще обслужать близько 1500 клієнтів, які записалися у чергу на придбання заздалегідь.
Якусь кількість марок планують залишити для музейних фондів, офіційних делегацій та для філателістів.
Ось така вона шалена популярність на хвилі патріотичного єднання та завзятого прагнення українців до свободи і перемоги.
Чи можливо придбати марку в інтернеті?
З 21 квітня генеральний директор пошти анонсував запуск 100 000 марок в інтернет продаж. Отже у багатьох українців ще буде можливість купити марку безпосередньо в інтернет магазині Укрпошти.
Для максимальної прозорості продажу планується продаж у розмірі 2 листів в одному замовленні. Спочатку марки отримають ті, хто вже записувався в чергу, а потім — всі бажаючі, а це ще близько 8300 людей.
Зважаючи на велику популярність марки, охочі її придбати мають поспішити на офіційний сайт Укрпошти. А якщо не встигнуть, прийдеться купувати на зарубіжних сторонніх ресурсах вже з шаленою переплатою. Подейкують, до 1000$ за одиницю.
“Російський військовий корабель, йди…” – історія славетної фрази
Легендарна фраза “Русский военный корабль, иди на…”, яка миттю перетворилася на громадянську позицію та поширилася країною у всіх можливих варіантах друку, належить українському прикордоннику Роману Грибову. Саме таку відповідь він дав командуванню військового крейсера “Москва” на пропозицію наших захисників з острова Зміїний здатися.
Цей історичний момент яскраво ілюструє нашу сміливість та небажання підкорюватися ворогові. Не дивлячись на велику кількісну перевагу ворога, підступні обстріли з російської сторони та неможливість відступити, наші славетні захисники не побоялися дати відсіч навіть під загрозою смерті.
Взятий в полон Роман Грибов, був звільнений по обміну полонених та отримав нагороду, а ворожий крейсер “Москва” був потоплений 14 квітня в акваторії Чорного моря.
Тож марка з зображенням українського військового, який показує російському кораблеві нецензурний жест, є не просто патріотичною картинкою, а справжнім символом сильної та вільної України.
Світлана РИБКА
Читайте також:
Оперативна інформація Генштабу ЗСУ станом на ранок 21 квітня (ВІДЕО)