Вівторок , 19.03.2024

Айтішники з Roosh Сергія Токарєва провели зустріч в метавсесвіті замість новорічного корпоративу

На жаль, останні роки не дуже сприяють живому спілкуванню. Спочатку були карантинні обмеження, спричинені пандемією Covid-19, тепер, через війну, багато співробітників роз’їхались по різним областям чи взагалі були змушені виїхати за кордон.
Проте потреба у регулярних мітингах досі залишається актуальною. На щастя сучасні технології дозволяють зібратися у віртуальному просторі. Так співробітники компанії Roosh* Сергія Токарєва провели зустріч напередодні Нового року завдяки платформі Party Space.

Платформа дозволяє створити ефект присутності людей у одному приміщенні. Є можливість організувати виступ спікерів з виводом презентації на великий екран, проводити різноманітні конкурси та івенти. Як і в реальному світі, ви чуєте тільки тих людей, що знаходяться поруч. Проте, у віртуальному, – гучність музики в кімнаті легко регулювати, а колег можна «поставити» на  беззвучний режим, якщо розмови заважають сфокусуватися.

Спочатку до нової дійсності треба адаптуватися. Проте, навіть для тих, хто опинився у метавсесвіті уперше на це вистачить 20-40 хвилин. Допоможуть у цьому підказки ведучих та спеціальні гайди. Для виходу на віртуальний майданчик треба створити собі аватара. У деяких версіях для цього достатньо завантажити свою фотографію, в інших він робиться за допомогою конструктора – користувач обирає зачіску, одяг, аксесуари тощо. Далі метаверсом потрібно навчитися рухатися, опанувати механіку цього світу, звикнути до того, що багато предметів, наприклад картини на стінах, можуть бути інтерактивними.

Це вже не перший захід, який Сергій Токарєв проводить зі своїми колегами у віртуальному світі. Влітку Roosh виповнилося два роки. Цю дату теж вирішили відзначити в метавсесвіті, на платформі Gather. Тоді корпоратив тривав майже чотири години, він розпочався з виступу партнерів, далі був технологічний квіз, а після вікторини відбувся віртуальний аукціон. Як зазначає директорка з креативних комунікацій компанії Олександра Бородіна, лоти обирали за принципами актуальності та інтересів команди. Серед них були  в’язані гуні бренду «Ґушка», вино з Good Wine, що вціліло після ракетного удару по складу магазину, тимчасова знижка до закладу «Китайський привіт» та ін.. Загалом зібрали близько 300 тис. грн., які потім розподілили між українськими благодійними фондами.

Також яскравою подією став виступ стендапера Василя Байдака. Він уперше приймав участь у подібному форматі, тому спочатку бігав по платформі та не зміг одразу знайти потрібний зал.

Спілкування людей у метапросторі має свою специфіку, час від часу можуть виникати проблеми, з якими у реальному житті ми не стикаємося, наприклад зникнення сигналу Інтернету. Проте в цілому цей метазустрічи – це дуже веселий та позитивний досвід.


*Довідка: Roosh — це українська технологічна компанія, створена у 2021 році. Засновник – Сергій Токарєв. Компанія спеціалізується на інвестуванні та запуску проєктів у сфері машинного навчання та штучного інтелекту. Наразі до технологічної екосистеми Roosh входять: венчурна студія Pawa, венчурний фонд Roosh Ventures, community building платформа AI HOUSE, технологічний університет SET University та два стартапи Reface та ZibraAI.