Запуск будь-якої рекламної кампанії — це лише інструмент в досягненні певних задач. Проте жодна кампанія не може гарантувати стовідсоткового результату.
Конкурентоспроможність потребує чималих зусиль на регулярній основі. Цього ж вимагає і постійне залучення цільової аудиторії. Мало запустити рекламну кампанію, потрібно постійно оцінювати та досліджувати отримані цифри результативності та ефективності проведених дій, та за потреби коригувати план для покращення результату.
ROI в контекстній рекламі — це важливий показник, який потребує постійної уваги. СЕО-аудит грає важливу роль у тому, щоб слідкувати за виконаними діями та їх результативністю. І на сайті https://wedex.com.ua/blog/seo-audit/ можна детальніше про це дізнатися.
Що таке ROI в контекстній рекламі?
ROI (Return On Investment) — в перекладі з англійської значить як повернення інвестицій. Цей показник вимірюється у відсотках та дозволяє за короткий проміжок часу порахувати прибуток, що був отриманий на основі відповідних вкладень. Для того, щоб розрахувати такий показник, використовуються дві величини:
- Прибуток, що був отриманий в ході рекламної кампанії.
- Вкладені інвестиції та їх розмір.
Частіше за все він використовується саме інвесторами. Проте маркетологи також часто ним користуються для того, щоб оцінити проведену роботу та її ефективність. Проте в такому випадку значення це трохи змінене — ROMI.
Який ROI показник в маркетингу є оптимальним?
Тепер розберемося в особливостях оцінки ROI показників в маркетингу. Тут треба дивитися таким чином: якщо коефіцієнт має великі значення, то можна говорити про велику рентабельність. Саме тому маркетологи прагнуть до позитивної динаміки у своїй роботі, щоб отримати збільшені цифри ROI.
Тут можна розглянути три варіанти:
- ROI = 100%. Цей показник говорить про те, що всі вкладення в кампанію були повернуті, проте заробити на подібній процедурі бренду не вдалось.
- ROI < 100%. Рекламна кампанія не виконує своїх обов’язків та не має ефективності. Витрати на проведення дії перевищують прибуток.
- ROI > 100%. Подібна цифра говорить про те, що вкладені кошти в рекламну кампанію не лише повернулися, але і перевищити витрати. Чим вище буде цифра, тим кращі будуть показники будуть та тим більший заробіток отримає компанія.
Кожна компанія встановлює особисто оптимальні показники. Для когось це може бути 200%, а для іншої — 500%.