Значна подія відбулася на українському ринку будівельних матеріалів та оздоблювальних товарів.
Мережа магазинів Farba Service оголосила про впровадження нової системи винагород для своїх покупців.
Згідно з матеріалом, опублікованим на УНІАН, компанія інтегрувала найбільшу програму лояльності України Fishka у всі свої торгові точки, розширюючи можливості для економії своїх клієнтів.
Інноваційне партнерство передбачає можливість використання накопичених бонусів Fishka для оплати до чверті вартості товарів, що не входять до акційних пропозицій. Це дозволить суттєво оптимізувати витрати на ремонтні матеріали.
Програма також пропонує диференційовану систему нарахування бонусів: покупці отримуватимуть 5% бонусів при придбанні продукції брендів Kolorit та Farbmann, а також 3% – за товари Tikkurila. Накопичені бонуси можна використовувати для майбутніх покупок.
Процедура участі максимально спрощена: покупцям достатньо пред’явити картку Fishka при розрахунку. Бонуси автоматично зараховуються на рахунок після здійснення покупки, а їх використання доступне вже при наступному візиті до магазину.
Таке партнерство створює нові можливості для клієнтів мережі Farba Service, дозволяючи їм отримувати додаткову вигоду від щоденних покупок та ефективніше планувати витрати на ремонтні роботи.