Четвер , 21.11.2024

Як впливає SEO-контент на просування сайту Google?

Контент – це вся «начинка» сайту: картинки, посилання, фото- та відеоматеріали. До речі, дизайн зовсім не входить до змісту платформи.

Але більшу частину займає саме текстове наповнення, тому сео просування приділяє цьому величезну увагу – від якості залежить кінцевий результат.

Що таке SEO-контент?

Сказати точне значення цього терміна просто неможливо, адже його не існує. Кожен сео-фахівець інтерпретує його по-своєму, виходячи з тематики сайту та початкових цілей, на які йде орієнтація. Тому існує три складові, які необхідні для ідеального контенту майданчика. Це вимоги:

  • пошукових систем;
  • клієнтів;
  • організаторів.

У цьому випадку важливо, щоб вимоги збігалися за всіма трьома параметрами, якщо не на 100%, то хоча б відсотків на 90. Тим більше, що зараз не важко дізнатися про переваги як клієнтів, так і пошукових систем.

Перше, на що варто звернути увагу – якість контенту є основою просування сайту, яке піднімає веб-ресурс у топ. Наприклад, для Google “начинка” є одним із трьох ключових факторів.

По-друге, це рівень професіоналізму веб-сайту. Користувачі будуть повертатися знову і знову на ресурс для отримання інформації, збільшуючи кількість кліків і залучаючи нову аудиторію.

Основні контент-норми для ідеального сайту

  1. Користь.

Пошуковик Google також називає корисність сайту однією з основ просування. Сайт повинен давати інформацію, відповідати на запитання користувачів, подавати як підтвердження фото та відео. Користь – не завжди довгі нудні тексти, можна створити короткий, але корисний потік інформації та підняти веб-сайт у ТОП-10.

  1. Об’єм та розмір.

Той же Google віддає перевагу довгим текстовим вставкам, тому багато літер у пріоритеті. Але! Ці літери мають бути актуальними та відповідними під тематику інтернет-майданчика, написані за всіма правилами SEO (підзаголовки, списки, абзаци, приклади).

  1. Непересічність і унікальність.

90% -100% унікальності – той результат, який вимагають пошукові системи. Але важливо розуміти, що навіть переписаний текст вважатиметься унікальним, але з технічного боку. Якщо користувач вже раніше читав таку інформацію, ваш сайт буде не актуальним.

Тому важливо не лише створювати видимість, а й справді створювати індивідуальний контент.

  1. Розмітка.

Розбивка тексту на абзаци, коректна розмітка створить приємне враження читачеві. Ключові слова потрібно вживати по тексту, щоб інтернет-користувач розумів про що мова і на підсвідомому рівні сприймав як інформацію, так і сайт цілком.

  1. Ключі.

Гуглівські алгоритми влаштовані таким чином, щоб просувати веб-ресурси з великою кількістю ключових запитів. Але важливо дотримуватися паралельності – ключі та розкриття теми (інакше можна отримати блокування за переспам).

  1. Оновлення

Будь-хто погодиться, що актуальність наданої інформації – важливий чинник. Ніхто не читатиме сайт з даними 2-, 5- або 10-річної давності. Регулярне оновлення «начинки» підвищить шанси на підвищення рейтингу пошуковиків.

Якщо ви розумієте, що не зможете зробити все самостійно, варто згадати просування сайтів від SEO.UA. Саме вони зроблять з вашого веб-ресурсу «цукерку», дотримуючись усіх сео-правил і закріпивши його в топі пошукових систем. Тим самим полегшивши ваше життя і позбавивши складної роботи з просування.

Джерело: https://seo.ua