Визначена стратегія діяльності служби автомобільних доріг, облавтодору та інших структурних підрозділів органів державної влади, які покликані забезпечувати нормальне функціонування доріг в області.
Про це повідомив голова Тернопільської обласної державної адміністрації Степан Барна під час виїзної наради з питань утримання автомобільних доріг загального користування області, що відбулася на території філії «Деренівський асфальтобетонний завод» дочірнього підприємства «Тернопільський облавтодор».
У рамках робочої поїздки у Теребовлянський район очільник області ознайомився з виробничою потужністю вказаного державного підприємства.
Слід зазначити, що у порівнянні з минулими роками випуск продукції збільшився у два-три рази, наголошує директор вказаного заводу Роман Бліщ. Щодня дане підприємство виготовляє орієнтовно 300 тонн асфальту. Завод функціонує з 1995 року, цьогоріч тут відбувся поточний ремонт.
«Останніх два роки нашу діяльність суттєво підтримує місцева та обласна влада, а також Облавтодор. Успішній роботі також сприяє й співпраця з територіальними громадами. На їхнє замовлення ми виконуємо роботи з облаштування доріг, вулиць тощо», — зазначає Роман Бліщ.
Зважаючи на несприятливі температурні режими, взимку асфальтобетонний завод призупиняє свою роботу. Та цьогоріч він відновив функціонування вже у кінці лютого й протягом трьох днів виготовив практично 1000 тонн асфальту. Така інтенсивність виробництва, безумовно, сприятиме забезпеченню потреб у матеріалах, необхідних на ремонт доріг Тернопільщини.
«Першочергово ми поставили собі за мету вже до 1 квітня ліквідувати ямковість на магістральних дорогах області. З іншої сторони — максимально долучити учнівську молодь та громаду краю до впорядкування територій вздовж доріг», — зазначає Степан Барна.
Також під час вищевказної наради були визначені пріоритетні напрямки у питанні будівництва магістральних доріг. Сьогодні у загальному фонді на будівництво траси Тернопіль-Львів закладено майже 140 мільйонів гривень. Будівництво цієї дороги планують розпочати вже з наступного тижня. Аналогічні роботи відбудуться й у напрямку Тернопіль-Дубно, на що передбачено 168 мільйонів гривень. Реконструкція даної дороги розпочнеться у березні й завершиться орієнтовно у травні, підкреслює очільник області.
«У той же час перед нами стоїть завдання виробити спільну позицію щодо можливості передачі майже 70% дорожнього фонду області у розпорядження Тернопільської обласної державної адміністрації у зв’язку із прийняттям закону України Про дорожній фонд, що вступить у дію з 1 січня 2018 року. Ми маємо створити систему комунальних підприємств, що здійснюватимуть будівництво та обслуговування доріг області. Важливо долучити до процесу будівництва доріг не тільки якісних підрядників, а й відповідні технічні служби, що здійснюватимуть нагляд за якістю надання будівельних послуг. Крім того, необхідно долучити до цього процесу громадські організації, які готові якісно контролювати процес будівництва доріг в області», — наголошує Степан Барна.