Обурливий випадок стався 1 вересня з пасажирами автобуса, які їхали за маршрутом Львів-Легніца.
Водій всю поїздку хамив пасажирам, а одного залишив на дорозі і поїхав. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомила одна з пасажирів автобуса Тетяна Шуляк.
«Брутальне ставлення до пасажирів, погрози, що висадить всіх і поїде, так як він втомився…
Прибувши в Катовіце, на вокзалі була зупинка всього 5 хвилин, незважаючи на те, що попередня зупинка була в Кракові на 3 хвилини. В автобусі близько 50 чол. і лише один туалет, яким не змогли скористатися.
Це ще не кінець! Зупинка в Катовіцах, як раніше згадувалося, була всього 5 хв. Один пасажир дочекався своєї черги в туалет, але водій завів автобус і почав їхати, не дочекавшись цього бідолаху! Всі просили не вирушати, так як хлопець вже біжить до автобуса та був приблизно в 20 метрах від нього. На що почули відповідь водія: “Я вас зараз навчу всіх, що таке 5 хвилин!”
Пасажир наздогнав від’їжджаючий автобус, у якого вже були зачинені двері і його друзі підійшли до водія і повідомили що телефон, гроші, речі – все в автобусі, що у нього нічого немає! Не можна залишати його без нічого!
Водій послав всіх на хрін, і повідомив, що так потрібно для профілактики дисципліни…
Бідний хлопчина біг за автобусом і на наші прохання до водія ми чули лише нецензурні слова в нашу адресу.
Зручності в автобусі відсутні… Ставлення до людей також”, – написала Тетяна Шулак.
Як з’ясував сайт «Польща Сьогодні», цей маршрут обслуговує перевізник «Тернвояж» (компанія зареєстрована у Тернополі на вулиці Галицькій – прим.).
На жаль, зв’язатися з цією компанією не вдалося, але на сайті інші пасажири також залишали про поїздки не найкращі відгуки.
Розробником та адміністратором системи BusSystem, на базі якої продаються квитки на рейси даного перевізника, є компанія «INFOBUS».
Представники компанії повідомили сайту “Польща Сьогодні”, що за якість наданої послуги, а саме – перевезення пасажирів, коментар про який залишила Тетяна Шуляк на своїй сторінці в Facebook, несе відповідальність безпосередньо компанія-перевізник.
– Зі свого боку ми робимо все від нас залежне для поліпшення рівня обслуговування компаній-перевізників, рейси яких доступні в нашій системі. У разі отримання скарги від пасажира ми негайно перенаправляємо її перевізнику, який виконував рейс, і надалі контролюємо процес розглядів, надання вичерпної відповіді і подальшого конструктивного діалогу.
Однак, виходячи з фото, прикріплених Тетяною Шуляк до свого посту на Facebook, її квитки були придбані не через нашу компанію, тому конкретно в даному випадку ми можемо передати перевізнику отриману інформацію, але, на жаль, не маємо достатніх підстав для надання повноцінного впливу на перебіг ситуації, – пояснили «Польща Сьогодні» представники компанії «INFOBUS».
У компанії порадили пасажирам даного рейсу зв’язатися з агентством покупки квитків для того, щоб воно могло повноправно звернутися до перевізника від імені своїх клієнтів і вимагати з’ясування обставин і супутніх дій для компенсації наданих незручностей.
– Безперечно, події, описані у вищезгаданому дописі кричущі і поведінка водіїв не підлягає виправданню!, – підкреслили в «INFOBUS».