Без значної суми грошей залишилася 35-річна мешканка Підволочиського району після спілкування по телефону з незнайомцем, який представився працівником служби безпеки банку. Поліцейські вживають заходів щодо розкриття злочину та застерігають краян не довіряти псевдопрацівникам фінансових установ.
Як розповіла потерпіла, до неї зателефонували нібито із банку, в якому вона обслуговується, і повідомили, що її кредитну картку заблоковано. Для розблокування жінці необхідно було продиктувати представнику фінустанови номер «електронного гаманця». Що й вона зробила. Вже після цього на мобільний потерпілої почали надходити смс-повідомлення про зняття частинами коштів з рахунку. Жителька Підволочиського району не встигла оговтатися, як з її картки зникла 21тисяча гривень.
За даним фактом розпочато кримінальне провадження за статтею 190 ККУ – шахрайство.
Такі випадки непоодинокі, мало не щодня правоохоронці реєструють чергові факти мобільних шахрайств. Співробітники поліції вкотре нагадують: не можна нікому розголошувати персональні дані вашого «електронного гаманця». Коли вам телефонують і представляються працівником банку та просять назвати номер картки, інші персональні дані, мотивуючи тим, що вашу картку заблоковано, у жодному разі цього робити не слід. Працівники фінустанов ніколи не проводять жодних операцій з грошима по телефону. Для уточнення будь-якої інформації і з метою збереження своїх коштів краще зателефонуйте в банк за номерами, вказаними на картці або на офіційному сайті банку.