Четвер , 28.03.2024

У Тернополі пройде Форум “Управління персоналом: ефективна стратегія для власників”

Захід організовується Центром інформаційної підтримки бізнесу м. Івано-Франківськ, основаним на базі Клубу Ділових Людей Україна, за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи ЄС EU4Business.

28-29 березня 2019, 9:00 – 18:00

м. Тернопіль, PODOLYANY HALL

Сучасне суспільство динамічно розвивається. Саме сьогодні формуються нове мислення і новий бізнес-підхід, де люди – ключова складова в стратегії довгострокового економічно стабільного бізнесу. Форум «Управління персоналом: ефективна стратегія для власників» допоможе налагодити діалог з працівниками та клієнтами для продуктивної роботи компанії. Станьте не просто підприємцем, що управляє персоналом, а ефективним лідером успішного бізнесу!

ДЛЯ КОГО?

Керівники і власники малого та середнього бізнесу

ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ?

Практичні рекомендації щодо роботи зі своїм персоналом, прикладні інструменти щодо покращення взаємодії на власному підприємстві.

Інформацію про можливості розвитку вашого бізнесу від експертів Європейського банку реконструкції та розвитку і Центру інформаційної підтримки бізнесу в рамках ініціативи ЄС EU4Business.

Налагодите контакти з великою кількістю представників бізнесу під час Business Networking.

ОРГАНІЗАТОРИ

Організатором Форуму є Центр інформаційної підтримки бізнесу м. Івано-Франківськ, оснований на базі Клубу Ділових Людей Україна.

Програма реалізується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи ЄС EU4Business Європейського Союзу www.eu4business.eu/uk/ukraine.

ПРОГРАМА ФОРУМУ:

1 день (28.03.2019)

09:00-09:30Реєстрація учасників, вітальна кава
09:30-09:40Офіційне відкриття форуму
09:40-10:00Презентація Можливостей для бізнесу від Європейського банку реконструкції та розвитку.

www.ebrd.com

 

10:00-11:00

 

Кейс-спіч «Ефективна система управління персоналом для досягнення стратегічних цілей в малому і середньому бізнесі»

Владислава МАЗО, Київ, сертифікований фахівець в галузі управління людськими ресурсами EUCentreHRM-Europe (Варшава). Диплом ES 230-319HR; бізнес – тренер, консультант, фасилітатор. Спеціалізація: розробка і проведення тренінгових програм за напрямками: побудова системи управління персоналом в компанії, основні функції та бізнес – процеси в системі управління персоналом, бюджет служби персоналу, пошук і відбір персоналу, проведення співбесід, бренд роботодавця, побудова системи стимулювання в компанії, система навчання і розвитку в компанії та ін., HR для не HRів, фасилітаційні сесії, стратегічні сесії.

11:00-11:20Перерва на каву 
11:20-12:20ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ: «Тренди управління персоналом: перспективи та виклики»

Учасники: 4 HR-директори та власники бізнесу, які поділяться досвідом у цій сфері

12:20-12:40Презентація можливостей для бізнесу від організаторів форуму:

Микола САВУЛЯК, Керівник Центру інформаційної підтримки бізнесу м. Івано-Франківськ, основаного на базі Клубу Ділових Людей Україна

12:40-13:40  BUSINESS NETWORKING

Організований бізнес-нетворкінг, під час якого учасники форуму зможуть налагодити нові ділові контакти.

Рекомендуємо мати з собою не менше 100 візитних карток.

13:40 -14:40Обід
14:40-15:40Практикум «Бізнес-гнучкість. Як бути лідером в епоху постійних змін»

ü  Дізнаєтесь про плюси і мінуси епохи змін.

ü  Зрозумієте еволюцію управління в сучасному світі.

ü  Віднайдете суть гнучких підходів управління в бізнесі

ü  Познайомитесь із принципами 3 “О” та 3 “Е”

ü  Отримаєте лайфхаки life-business balance

ü  Дізнаєтесь «формулу привабливості» успішного керівника

Алла ЗАДНЕПРОВСЬКА, Київ, СЕО та власник Міжнародної Консалтингової Групи «Живе Діло», один із першовідкривачів та лідерів коучингу в Україні, бізнес-тренер. www.zhyvoedelo.com.

Автор та ведуча Міжнародної Інтегральної Коучинг Школи
www.iks.zhyvoedelo.com.

Реалізує проекти із впровадження коучингу в управлінську діяльність компанії, розвитку корпоративної культури, впровадження клієнтоорієнтованого підходу в організації. Сертифікована Європейською Федерацією Коучів (ECF) за спеціалізацією: «Коучинг організаційного розвитку». Власники бізнесу вибирають її як персонального коуча і довіряють розвиток своїх ТОП-команд.

15:40-16:40

 

Практикум «Сучасні інструменти гейміфікації для оцінки, навчання та рекрутингу персоналу (з демонстрацією ігрових прийомів за методиками “Острів” та бізнес-гри “12 вал”)»

ü  Галузі HR, де найвища ефективність від гейміфікації: Українські реалії.

ü  Сучасні інструменти ігрового підходу при підборі персоналу.

ü  Можливості техніки під час оцінки персоналу.

ü  Елементи ігрового моделювання під час навчання персоналу.

ü  Психологічна методика “Острів” як інструмент гейміфікації рекрутингу, оцінки, відбору та навчання персоналу.

ü  Механізм бізнес-гри “12 вал”, як інструмент під час оцінки, навчання та підбору персоналу.

Людмила МАЛИНОВСЬКА, Київ, український психолог, коуч, автор психологічних ігор та методик, бізнес-тренер, HR-консультант, засновник сайту www.psygame.info.

У HR з 2002 року, починала з напрямку рекрутингу. З 2006 по 2013 на керівних посадах в HR (начальник відділу персоналу в таких компаніях: “VAB страхування”, Страхова компанія “Оранта -Життя”, ТДВ “Індіго”, промислова компанія ТОВ “Тексппод”). З 2012 по 2014 у ролі запрошеного бізнес-тренера проводила навчальні програми для HR з рекрутингу, оцінки та адаптації персоналу, розвитку персоналу.

16:40-17:00Підведення підсумків. Закриття форуму, розіграш подарунків
17:00-18:00Вільне спілкування за кавою

 

2 день (29.03.2019)

09:30-10:00Реєстрація учасників, вітальна кава
10:00-12:00Гра «12 вал»

Гра «Дванадцятий вал» ефективна для оцінки ділових і особистих якостей персоналу, партнерів по бізнесу, кандидатів на вакансію, командної роботи, відносин в колективі. Її можна використовувати для щорічної атестації персоналу, при підборі співробітників або як навчальний тренінг для колективу.

Гра містить 72 різноманітних завдання і питання, спрямовані на всебічну зовнішню оцінку і глибинний самоаналіз 12 сильних і слабких сторін у діяльності. Аналіз включає такі аспекти: вміння використовувати ресурси, здатність до самоврядування, навички подолання труднощів і вирішення проблем, комунікативні навички, цінності, прагнення до саморозвитку, цілеспрямованість, стратегії впливу і управління людськими ресурсами, терпимість до помилок, рішучість, тайм-менеджмент, роботу в команді і навички мотивації.

Гра – Ваш персональний асесмент-центр. Повноцінна оцінка 12 базових компетенцій співробітників в ігровій формі.

Участь в грі допоможе:

ü  Знайти індивідуальний спосіб успішного вирішення життєвих завдань.

ü  Усвідомити причини невдач.

ü  Зрозуміти свої сильні і слабкі сторони, що допомагають досягнути результату.

ü  Оцінити ефективність діяльності по 12 параметрах.

ü  Вивчити особливості та стратегії поведінки людини в роботі та групі.

В кожній тематичній секції  учасників розбивають на групи по 8-10 осіб.

Бізнес-тренери (сертифіковані ігро-техніки) гри «12 вал»:
– Людмила МАЛИНОВСЬКА, HR-консультант, автор бізнес-гри «12 вал».
– Анна ЗАЙЦЕВА, співзасновник HR-кав’ярні, сертифікований ігро-технік бізнес-гри «12 вал».
– Ксенія МОЦНА, власник рекламно-сувенірного агентства «Світ Подарунків», сертифікований ігро-технік бізнес-гри «12 вал».

Після проходження гри учасники зможуть використовувати цю методику у власному бізнесі.

Тривалість гри: 4 год.

12:00-12:15Перерва на каву 
12:15-14:15Гра «12 вал» (продовження)
14:15-15:00Обід , вільне спілкування

  

м. Тернопіль, PODOLYANY HALL

                Кількість учасників форуму – 150.

Кількість учасників бізнес-гри «12 вал» – 30.

Умови участі:

28 березня, перший день – безкоштовно після реєстрації та підтвердження участі.

29 березня, другий день – бізнес-гра «12 вал» – 200 грн/особа після реєстрації та підтвердження участі.

Для участі необхідно заповнити аплікаційну форму та отримати підтвердження від організаторів. Учасники будуть забезпечені роздатковими матеріалами, кавою та обідом. Вартість участі покриває грант, наданий Європейським Союзом в рамках ініціативи ЄС EU4Business.

Пріоритет участі надаватиметься власникам/керівникам бізнесу, що є учасниками Клубу Ділових Людей Україна.