Сучасний українець не відчуває нестачі в інформації. Швидше навпаки: завдання полягає в тому, щоб правильно вибрати і відфільтрувати джерела інформації і довіряти тільки тим, хто цього заслуговує.
У світлі цього, заяви нехай і зростаючого, але поки що маловідомого фінансового сайту стати «номер один» в інформаційному полі України, виглядає скоріше, як хвастощі.
Щоб зрозуміти, як невелика команда збирається потіснити «акул ринку» ми вирішили поспілкуватися з Денисом Корнієнко, головним редактором фінансового порталу ДельтаФінанс.
«Фінансовий супермаркет України №1» не занадто пафосна назва?
Так, дійсно «Фінансовий супермаркет України №1» звучить дуже гордо, амбітно, може бути навіть пафосно. Однак, по-перше, це мета, до якої ми прагнемо, а по-друге, це реалії сьогоднішнього ринку.
Якщо ви подивіться хто ще називає себе фінансовими супермаркетами, ви побачите, що це компанії, які насправді представляють один вид послуг або інформують про один вид послуг, а не про декілька. Тому ми можемо сказати, що ми дійсно практично єдиний сайт, який позиціонує себе як фінансовий супермаркет.
Але є ж інші сайти, як Мінфін, Файненс і так далі?
Ми не порівнюємо себе з такими гігантами ринку як сайти Мінфін або Файненс. Вони дійсно найбільші. При цьому, варто зазначити, що у них крім опису фінансових послуг і компаній є ще ряд інших напрямків, які добре представлені і, при цьому, практично не мають відношення до фінансів. Наприклад, це новини, якісь аналітичні індекси, номери телефонів мобільних операторів і так далі.
Ми не намагаємося бути Вікіпедією, ми не намагаємося говорити про все, що може тільки принести нам впізнаваність, відвідувачів або гроші. Ми зосереджені саме на тому, що стосується фінансів. І повторюся, з того аналізу, який ми провели, ми практично єдиний сайт, який таким є.
Так, були деякі проекти, наприклад, той же проект multi.ua (до речі, це якраз проект Файненс і Мінфіну, цієї команди), але, якщо ви зайдіть і подивіться на цей сайт зараз, вони представляють тільки вибір кредитних послуг. Немає ні страхування, ні депозитів, взагалі нічого іншого.
Саме тому ми вважаємо, що ми дійсно «Фінансовий супермаркет №1» зараз, тому що ми практично єдині. І, повторюся, це мета, до якої ми йдемо – бути номер один, бути кращими в цьому напрямку.
Хто працює над матеріалами на вашому сайті?
В цілому в нашій команді, яка працює над групою проектів «Дельта» по всіх країнах, близько 12 чоловік. Якщо говорити про про авторів або фахівців, хто працює над матеріалами на сайті «Дельта-фінанс», і саме в Україні, то це головний редактор, це SMM специалист і 3-4 автора в залежності від тематики.
Важливо, що кожен з авторів є фахівцем в якомусь своєму напрямку. Наприклад, Валентина Ужченко, яка робить огляд мікрофінансових компаній, сама деякий час була клієнтом цих компаній, допустила прострочення у платежах, спілкувалася з колекторами, спілкувалася МФО з приводу списання заборгованості виплати і так далі. Тому можна сказати, що вона є «бійцем» з першої лінії цього фронту, так би мовити, і її огляди вони дійсно – це практика з перших рук.
Наприклад, про криптовалюти пише Валерій Кудрявцев, а також Бернацький Олексій. Він є директором компанії CyberShark і керівником усього проекту ДельтаФінанс, при цьому свого часу він був інвестором в криптовалюти, ну як був, був і є інвестором в криптовалюти. Вклав гроші, якусь частину заробив, наскільки я знаю, ще більше втратив, тому та інформація, яка є, і яка написана ним вона є теж інформацією учасника ринку, а не просто спостерігачем.
Крім цього ми запускаємо зараз на сайті «Дельта-фінанс» розділ Блог, в якому зможе зареєструватися будь-яка людина і опублікувати там свою статтю. І на увазі цього, ми очікуємо, що кількість авторів на нашому сайті виросте в кілька разів. Це такі ось скромні прогнози, що авторів буде там НЕ 3-5, а до 20. І сподіваємося, що якість матеріалів, тільки які представлені на сайті, тільки покращаться від цього.
У розмові перед інтерв’ю, ви сказали про соціальну відповідальність бізнесу. Що це для вас?
Так, соціальна відповідальність бізнесу, той напрямок, який ми у себе дуже сильно розвиваємо. Одна з причин, чому ми говоримо про соціально відповідальності бізнесу – ми хочемо подати приклад, щоб інші компанії малого бізнесу задумалися про те, що вони можуть зробити в цілому для України, для українців.
На даний момент ми підтримуємо три види соціальних проектів. Один з них – це проект Scholarship в Україні. Це проведення конкурсів і нагорода студентів-переможців. Нагородою є оплата одного року навчання в українському вузі. Брати участь в конкурсах можуть саме громадяни України.
Цей проект народився, як бажання і ідея підтримати талановиту українську молодь і показати, що навіть зараз знання можуть приносити гроші. Ми всі знаємо, що ряд великих благодійних фондів, наприклад, фонд «Завтра» Віктора Пінчука, підтримують талановиту молодь в тому, що оплачують навчання за кордоном. Є якісь міжнародні програми, який дозволяють іноземним студентам навчатися в Україні.
Наша ж мета була в тому, щоб підтримати саме українську молодь для отримання освіти в українських вузах і вважаємо, що це нам це дуже добре вдалося. Наш приклад повторюють інші компанії, навіть компанія Файненс провела аналогічний конкурс, і нам приємно, що інші компанії переймають наші ідеї, це добре, це класно.
Скажу, що, коли після проведення конкурсу, студентка яка отримала перше місце, отримав грант на оплату роки свого навчання, коли вона плаче і ти бачиш ці сльози радості, тому що вона вчиться на контракті, вона сама заробляє гроші, сама оплачують своє навчання це останній рік і навчання для неї – це важливо, то ти розумієш, то що ти робиш, це класно і хочеться продовжувати це робити далі.
Другим напрямком, який підтримує проекти «Дельта-фінанс» є позичена сімейних форм виховання в Україні. А зокрема, ми співпрацюємо з благодійним фондом «Допомагаємо» і підтримуємо проекти, спрямовані на підтримку прийомних сімей: це батьківський клуб, супервізійний зустрічі для прийомних батьків.
Скажу, що тема сирітства, прийомних дітей близька для нашої компанії, тому що у нашого керівника у Бернадського Олексія є прийомна дитина. У нього троє синів і один з них приймальний, і 9 років тому, коли вони взяли в сім’ю дитину, вони були споживачами послуг для прийомних батьків.
Вони отримували консультаційну допомогу, допомогу психолога за рішенням певних питань, з якими вони стикалися. І пізніше, коли у фонду «Допомагаємо» з’явилася потреба у фінансування свого проекту за все, у компанії, яку Олексій очолював, така можливість з’явилася, він став підтримувати фонд і підтримувати прийомні сім’ї.
Таким чином, наприклад, в рамках проекту батьківський клуб, один раз місяць психолог, який спеціалізується в сімейних відносинах відвідує або невеликі міста Дніпропетровської області, або районні центи, такі Петриківка, Царичанка, Магдалинівка. І зустрічається з прийомними сім’ями, які там живуть і допомагають їм в рішеннях тих питань, які у них накопичилися, з яким вони я зіткнулися, і які вимагають допомоги в рішенні.
І Третій проект, який також був реалізований, це проект «Дельта Милосердя». В рамках цього проекту взяли участь 80 благодійних фондів України, які надіслали свої роботи на оцінку, і переможці отримали співфінансування за своїм проектом, а другий переможець грант на часткове покриття адміністративних витрат фонду.
Також було за фактом проведення цього конкурсу, було профінансовано 5 благодійних фондів на порівняно невеликі суми. Але для нас важливо те, що ми в принципі це робимо, ми про це говоримо, хочемо, щоб інші компанії наслідували наш приклад і підтримали нас у цьому.