По всьому світу щоденно проводиться безліч акцій та розіграшів. Хтось виграє телевізор, хтось поповнення мобільного рахунку, а дехто отримує сотні тисяч готівкою.
На жаль, в нашій країні мало хто вірить у те, що саме він може виграти, аргументуючи це так: «Все куплено, чесних розіграшів не буває, всюди тільки обман». Але чи так все насправді? Ми захотіли з’ясувати це разом з експертами компанії Пошторг.
Компанія Пошторг займається дистанційною торгівлею в Україні вже не перший рік. Продукція, яку поширюють поштою, досить різноманітна, зокрема, це доглядова косметика: гелі для душу, шампуні, бальзами, гелі для вмивання, креми для рук. Дистанційна торгівля через каталоги не втрачає популярності вже багато років.
Чому? Бо всі товари доставляють поштою, навіть у найвіддаленіші куточки України. Через каталоги можна придбати продукцію торгових марок, які рідко зустрічаються в звичайному магазині. Однак, часто люди замовляють товари через каталоги, бо каталожні компанії розігрують солідні грошові призи. Головна умова – бути клієнтом і замовляти товар.
Головною проблемою таких розіграшів є те, що цю сферу ніхто не контролює, тому в ній багато аферистів, які обманюють людей. А потім виникають різноманітні чутки та непорозуміння.
Головне питання, яке турбує всіх учасників: «Навіщо компанії дарують гроші просто так?». Представники Пошторгу пояснили: «Такі розіграші проводяться з однією простою метою – висловити подяку за довіру та вибір постійним клієнтам та розширити базу нових, які теж можуть зацікавитися можливістю отримати приз».
А як бути певним, чи законно це все, де докази того, що переможці – реальні люди?
Перевірити чесність та законність певної компанії, яка займається проведенням такого роду маркетингових акцій доволі просто.
По-перше, необхідно знайти офіційний сайт компанії, яка проводить розіграш, ознайомитися з його наповненням, з тим, наскільки актуальна інформація, подана на сторінках. Якщо компанія чесна, то вона зацікавлена в тому, аби сайт, її обличчя, був «як цукерочка», тобто мав більше 1 сторінки, містив корисну та цікаву, вчасно обновлювану інформацію. У шахраїв на це коштів нема, тому вони створюють сайти-одноденки, де 1-2 сторінки і мінімум інформації. Бачите такий – обходьте такого організатора десятою дорогою.
По-друге, уважно і до самого кінця читайте правила проведення розіграшу та визначення його переможця, аби потім не хапатися руками за голову, втрапивши в халепу через свою ж неуважність.
Якщо компанія діє прозоро, то визначення переможця повинно відбуватися ув присутності незалежної комісії та нотаріуса. Імена та прізвища переможців минулих розіграшів повинні бути у публічному доступі на офіційному сайті організатора, оголошені протягом 60 днів з моменту проведення визначення переможця.
Не забувайте, що чесні розіграші існують, просто вся уважність при виборі організатора лежить на ваших плечах.
Дорий день Пошторг, ви у кожному листі що присилаєте укауте що саме я є переможцем ,однак за вашимиж правилами я неачу свого іменіу списках переможців.
Що ви порадите думати про вас?
В моєї сусідки таке саме було. Я не сильно внікала що воно і як, але приз вона потім отримала наскільки я знаю. Подзвоніть їм і спитайте чого так, може десь прозівали…
Доброе утро! Мне прислали документ о том что только я есть главным призером розыгрыша проходившего 30 сентября 2019 , но до этого времени денег так и нету .требуют ещё каких-то подтверждений .
Бумаги є,товар купую, а комісія мала зателефонувати 31 серпня, 30 вересня, 31 жовтня, все тихо. Чому, хто дасть відповідь?
Шановний Василь! Те, чим займаються Пошторг, Імідж клуб та їм подібні-це чистої води кримінал! Це шахрайство на довірі, є така стаття. Організатори запевняють вас, що ви єдиний переможець, що потрібно тільки оце вирізати і приклеїти сюди, підписати оце, навіть вже присилають ПІН-код вашої майбутньої карти, але це все-обман! Це шахраї! Ніхто вам нічого не дасть, будьте певні! Я ставав “переможцем” в шести чи семи таких шарагах, де мені обіцяли 400, 350,270 тисяч, машину, 60 тис. за швидку відповідь, а в результаті -пшик! За ними стоїть ТОВ “S-MAIL” інгернет-магазин, який продає по завищених цінах всіляку фігню.
Що Ви називаєте завищеною ціною?Фляшечку сиропу за 149 гр. при ціні 31 гривня -це дурниця,порівняйте ціни на продукцію Цілюща Бджілка від 3 до 7 разів дорожче…А з коментарем Олександра Сергієвича повністью згоден,але погодьтесь,що отримати листа з поясненням:ми приїхали до Вас на спец машині,але не знайшли адреси?!!!Це чогось варте…