П’ятниця , 22.11.2024

«За ямами на дорогах не встигають ні влада, ні дорожні фірми», – Петро Ландяк

Україна регулярно входить в десятку країн з найгіршими автомобільними дорогами у світі. Невтішна ситуація і на Тернопільщині.

Так, депутат Тернопільської міської ради Петро Ландяк нещодавно повертався із Заліщицького району.

Дорожнє покриття на трасі міжнародного значення М-19 Тернопіль-Чернівці, каже, у жахливому стані. Водії змушені їхати повільно й об’їжджати ями, а такі маневри часто призводять до небезпечних ситуації. Депутат наводить приклад із сусідньої Польщі, де він перебував у складі Тернопільської делегації 15 років тому. Ще тоді в містечку Глівіце ями на дорогах ремонтували до початку їх фіксації комунальною службою незалежно від пори року.

У 2005 році ми разом з Михайлом Ратушняком і Тарасом Гребеняком перебували в складі Тернопільської делегації з візитом в місті Глівіце, Республіка Польща. Бюджет цього міста, з населенням трішки менше, як наш Тернопіль, на той час, в доларовому еквіваленті, був у 10 разів більший нашого тернопільського!!! Управління житлово-комунального господарства міста Глівіце очолювала жінка, однак відчувалось, з твердою “чоловічою” рукою. Вона нам розповіла багато цікавого з досвіду їхньої роботи. Однак з її слів мене найбільше вразило наступне: якщо на вулицях з’являлася навіть найменша яма, то поки комунальна служба, яка здійснює нагляд за дорогами, це зафіксує – фірма, яка робила ремонт вулиці, завжди встигала її замостити. І це так відбувалось, як літом так і зимою, не дивлячись на погодні умови, – пише в соцмережі Петро Ландяк.

Практика ремонту доріг у польському містечку не досяжна в нас навіть через п’ятнадцять років. Дороги не встигають ні ремонтувати, ні належно утримати. Ями, наголошує депутат, потрібно латати, бо стан дорожнього покриття є тестом для влади на виконання базових завдань. Тому просить керівників області звернути на це увагу.

Пройшло 15 років, а в нас, як бачимо , ЗА “НАШИМИ ЯМАМИ”, ЧОМУСЬ не встигає ні влада, ні фірми, які відповідають за стан доріг. І СКІЛЬКИ РОКІВ НАМ ЩЕ ПОТРІБНО, ЩОБ ТАКІ ПРОСТІ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУВАЛИСЬ ЯК В НАШИХ СУСІДІВ???А ЯМИ НА ТРАСІ ТЕРНОПІЛЬ-ЧЕРНІВЦІ, ТА І ПО ІНШИХ ДОРОГАХ РЕСПУБЛІКАНСЬКОГО І ОБЛАСНОГО ЗНАЧЕННЯ ПОТРІБНО НЕГАЙНО ЗАМОСТИТИ! НІЧОГО НЕДОСЯЖНОГО ТУТ НЕМАЄ! ДОРОГИ, УТРИМАННЯ І ПОТОЧНИЙ ЇХ РЕМОНТ – ЦЕ ТЕСТ ДЛЯ ВЛАДИ, НА ВИКОНАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ ЗАВДАНЬ, – наголошує депутат Тернопільської міської ради Петро Ландяк.

За офіційними даними, стан українських доріг стає причиною аварій в 10-15% випадків ДТП. Але ґрунтовні дослідження показують іншу статистику. Найбільш впливовими чинниками, які провокують ДТП, є дефекти покриття доріг, іншими словами, ями та поганий стан узбіч. Саме це призводить до більшості дорожньо-транспортних пригод.