П’ятниця , 22.11.2024

Як змінився Тернопіль за 10 років: побудова нового Гаївського мосту виключно за кошти громади

27 тисяч автівок щодоби, постійні затори, ДТП, без жодного ремонту останніх 40 років, в аварійному стані, – усе це про Гаївський міст.

Об’єкт міжнародного значення, за ремонт якого не ризикнув взятись не лише жоден з попередніх мерів, але і жоден голова обласної адміністрації. Обіцянки відремонтувати Гаївський міст давали кілька премʼєр-міністрів.

Зрештою через аварійний стан міст змушені були закрити. Лише Сергій Надал, розуміючи значення розвʼязки для розвантаження вулиць міста, взявся за цей грандіозний проєкт, не чекаючи допомоги від держави.

Коштів, які пішли на будівництво Гаївського мосту, вистачило б на ремонт щонайменше 30-ти дворів. Зрештою — цей міст в зоні відповідальності держави. Але, з іншого боку, могла статися катастрофа. Загинути люди. Сергій Надал взявся за цей проєкт не чекаючи державної допомоги.

За словами Юрія Левковича, директора ТОВ «Тернопільмостобуд», цей шляхопровід збудували завдяки напористій праці керівництва міста. Унікальний проект перебудови шляхопроводу, – все розписано до гаєчки на 161 сторінці тендерної документації. Вартість реконструкції – 287 мільйонів гривень.

Довелося переносити водогони і газопроводи, за що боялися братися усі попередники Надала. На новому мості буде облаштовано шість смуг для руху транспорту, фахівці називають проект унікальним і єдиним в Західній Україні.

Мостом зможуть проїзджати понад тридцять чотири тисячі автівок на добу. Завдяки відбудованому Гаївському мосту, у місті зменшилась кількість заторів.

Читайте також:
Як змінився Тернопіль за 10 років: водна арена – центр міжнародних спортивних турнірів