Інтернет-магазин «Букля» визнаний книголюбами одним з найкращих ресурсів в Україні.
На віртуальних полицях книгарні представлено понад 190 тисяч найменувань книг, створених у різних жанрах і тематиках. Зручний каталог дозволяє переглядати і легко знаходити якісну літературу, серед якої особливе місце займають твори на іноземній мові.
Читання мовою оригіналу дозволяє оцінити авторський стиль і відчути «смак» твору. У магазині «Букля» можна купити оригінальні та адаптовані книги на шведском языке зі словником і вправами для перевірки знань. Паралельний переклад дозволяє отримати уявлення про структуру речень та особливості фразових дієслів ще на ранній стадії навчання.
Щорічний розпродаж книг у Швеції
Якщо ви справжній книголюб та любитель подорожей, ви можете не обмежуватися асортиментом магазину «Букля» та відправитися до Швеції. Щороку всю країну в лютому охоплює лихоманка з розпродажу книг. Бібліофіли з нетерпінням чекають відкриття магазинів – іноді це відбувається опівночі – щоб встигнути «схопити» кращі пропозиції. Розпродаж триває два-три тижні, після чого на «очищених» магазинних полицях залишається всього кілька самотніх томів.
Традиція зародилася у 1920-х роках, коли окремі магазини вирішили за допомогою книжкових розпродажів (bokrea) позбутися зайвих запасів. З кожним роком все більше і більше магазинів приєднувалися до розпродажів, на які звернули увагу видавці. На початку 1930-х років Асоціація шведських книготорговців розробила звід правил й положень, що координують продажі по всій країні, а також день, в який починається bokrea.
Щорічна розпродаж й досі залишається довгоочікуваною подією. У країні з населенням у десять мільйонів:
- рівень грамотності сягає 98%;
- відвідувачі бібліотек щорічно беруть близько 50 мільйонів книг;
- 400 книжкових магазинів країни продають понад 40 млн. книг на рік;
- 80% шведів прочитують хоча б одну книгу протягом 12 місяців.
Спочатку мета щорічного розпродажу полягала у позбавленні від примірників, що «застрягли». У наші дні асортимент bokrea – це фантастичне поєднання вічної класики, гарячих бестселерів і книг, що припадають пилом на полицях, за значно зниженими цінами. Подія широко рекламується, каталоги активно розсилаються великими видавництвами та магазинами, але робити попередні замовлення забороняється. Всі здійснюють покупки на рівних умовах.